Babygrejer med Mumin från Rätt Start

Minns ni att jag för ett bra tag sedan bloggade om massa gulligt jag hittat med Mumin-motiv?
 
Nu har Mini-Ceder redan fått flera saker med Mumin av märket Rätt Start som jag bara måste få visa er!
Service från moster. Musikmobil från fastrarna. Babygym och flanellfilt från "faster".
Amningskudden har jag fått av mina kusiner. Påslakansetet köpte jag och Simon på Barnens Hus när det gick i konkurs. Den lilla mumin-reflexen har jag fått av mamma en gång i tiden tror jag. Och så lånar jag en body med Mumin av min kusin.
Såååå mycket fint! :D Nu längtar jag tills Mini-Ceder är här och kan använda grejerna! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0