Min födelsedag

Dagen efter Madde & Josefs bröllop fyllde jag 28 år. Det var även Mors Dag. Elias hade sovit hos sin mormor och morfar natten efter bröllopet så Simon kom ensam och sjöng för mig på morgonen. Jag fick världens sötaste lilla paket innehållandes ett par örhängen och till det ett paket med ett armband. 
Sedan åt vi brunch på Stenungsbaden tillsammans med brudparet, familj, några släktingar och närmsta vänner. Det fanns allt från frukt och crabcakes till potatis och lamm. Supergott!  
 På eftermiddagen hade vi lite kalas för mig med familjerna. 
Jag fick många fina blommor, bl.a. liljekonvalj och syrener som alltid blommar så fint till min födelsedag. Jag fick även trädgårdsredskap, presentkort på Gardencenter och plåtburkar från Strömshaga som jag önskat mig! 
 
En mycket annorlunda men festlig födelsedag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0