En sommar i kärlekens tecken ❤

Det har väl inte undgått någon att jag och Simon har flera bröllop att gå på i sommar! 14 maj gifte sig två av mina kusinbarn (dubbelbröllop) i småland. 28 maj gifte sig Simons bror Josef med sin Madde i Ytterby och 30 juli gifter sig min syster Ellinor med sin William på Marstrand. Jag tänkte visa lite bilder från de bröllop som varit
 
 
 
Mitt klännings-letande slutade till slut vid en rosa klänning från Nly Eve. Sjalen köpte jag på Premieré Boutique på Drottninggatan i Göteborg. Örhängena hade jag på mitt bröllop och det visade sig att de matchade perfekt till strassbandet runt halsen.
Elias hade en vit skjorta från Lindex, blå chinos från Hampton Republic, blå väst och fluga från H&M och svarta skor från Kavat.
Tårtan är gjord av en före detta kollega till mig. Hon gjorde även min och Simons bröllopstårta :) Spana in www.grunnegumman.se! Hon är fantastisk på att göra tårtor! 
Det var ett fantastiskt fint bröllop med mycket kärlek och många skratt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0