Midsommar-feeling

Utanför öser regnet ner och om bara någon timme är det midsommarafton! Men vi har väl vant oss vid att regn hör till vid det här laget. Vad vore en äkta svensk midsommar utan regn? Trots att jag ofta tänker att "det alltid regnar på midsommar" har jag ändå svårt att se att det regnat något nämnvärt när jag tittar tillbaka på mina foton från midsommar tidigare år. Det har snarare varit växlande molnighet och en hel del sol! Jag har bläddrat igenom mina gamla bilder för att komma i rätt stämning inför imorgon. Tänkte dela med mig av några guldkorn :)
 
Hoppas ni alla får en skön och fin midsommar imorgon! ☼ ♫ ✿ ت


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0