About Time

I lördags tittade jag och Simon på About Time från 2013 med en av mina favorit-skådespelare Rachel McAdams (The Vow, Sherlock Homes, Morning Glory, Tidsresenärens hustru, The Notebook mfl mfl) och Domhnall Gleeson (spelar en av de äldre Weasley-bröderna i Harry Potter) i huvudrollerna.
I rollerna fanns också Bill Nighy (spelar bl.a. i Harry Potter, Love Actually, The Boat that Rocked och han spelar även Davy Jones i Pirates of the Caribbean). 
About Time är en helt fantastisk film som jag verkligen kan rekommendera! Den var mysigt romantisk men också oväntat humoristisk. Jag satt som på nålar under hela filmen för jag trodde hela tiden att något hemskt skulle hända, precis som i "Tidsresenärens hustru" där den manliga huvudkaraktären kan resa i tiden precis som i denna film. Den var jättebra verkligen! Se den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0