The Vow

Igår kväll kollade jag, Ellinor och Alexandra på The Vow från 2012, eller "Älska mig igen" som den fått heta på svenska.

Jag hade sett fram emot den jättemycket men den var inte sååå fantastisk som jag hade hoppats på. Filmens handling i sig är ganska förutsägbar och det känns som om de kunde gjort så mycket mer... Men skådespelarna gillar jag verkligen! Channing Tatum och Rachel McAdams! Båda har spelat i filmer baserade på Nicholas Sparks böcker (The Notebook, Dear John) och det är nog bland de finaste filmer som finns. Alltså spelar Channing och Rachel väldigt bra! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0