Nationaldagen, licentiatsmiddag och ännu fler festligheter

Nationaldagen spenderade vi på Marstrand med sol, bad och pizza!

 
Dagen efter träffades vi i vår lifegroup och hade lite avslutning inför sommaren med grillning på Rörtången.
Elias nästan tryckte in hamburgaren i munnen haha! Det såg så gulligt ut.
 
Dagen efter detta åkte jag och Simon direkt efter våra jobb till Chalmers där det var middag för Emanuel som tagit licentiatsexamen (halvvägs till doktorsexamen). Trevligt att träffa Emanuel och Linda och andra gamla klasskamrater!♥ Elias fick vara hos farmor och farfar denna kväll så vi hämtade honom på vägen hem. 
Utsikten från 8:e våningen i fysikhuset, Chalmers. 
 
På fredagen hade Elias förskola stängt pga studiedag så då fick han vara hos mormor och morfar. Jag körde honom dit torsdag kväll så fick han sova över där för att vi skulle slippa behöva lämna honom ca 6.30 fredag morgon. 
 
På lördagen sen (11 juni) fyllde Simons syster 25 år så då var det stort kalas för henne med öppet hus.

Dagen efter detta gick vi på gudstjänsten och sen åkte jag hem till Alexandra som jag inte sett på ett drygt halvår eftersom hon jobbat i Sälen. Jag fick supergod middag, godis från USA och bildvisning från Kalifornien där hon precis varit i 3 veckor!
 
Det var min vecka 23 det i stora drag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0