2 veckor kvar!

Idag är det bara exakt 2 veckor kvar! Ja om man får tro vad som är beräknat. Men det kan ju lika gärna bli denna veckan, nästa vecka eller om 4 veckor... Huh 4 veckor känns väldigt långt bort! Ska bli spännande att se vilket datum Mini-Ceder bestämmer sig för att det är dags att lämna mammas mage. Hoppas den inte har gjort sig allt för hemmastadd där inne... ;)

Idag har jag dammat hela lägenheten, städat badrummet och torkat golvet så nu är jag helt slut. Kommer nog aldrig vänja mig vid att kroppen tål så lite nu. Att det ska vara så ansträngande att bära på ett barn hehe! Skulle stryka en duk också men lyckas inte få fram strykbrädan själv så jag får vänta tills Simon kan hjälpa mig.
 
Idag känner jag mig i alla fall lite piggare så det är skönt. Simon väckte mig och sa hejdå vid 06 när han gick till jobbet men sen somnade jag om till kl 10! De andra dagarna har jag ju känt mig jättetrött trots att jag sovit mycket men idag känns det bättre. Men nu hinner jag inte sitta här längre för nu måste jag börja med maten. Idag slutar Simon tidigt! :) Sen blir det spelkväll igen, men innan det ska vi svänga förbi IKEA. Vi var ju där igår men just exakt det vi var ute efter var givetvis slut i lager men skulle komma in i lager igen idag... Ni ska få se sen när allt är på plats! :)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0