Vaggan

Idag har vi haft en lugn dag hemma med lång sovmorgon. Har fixat med foton och satt på mumin-mobilen på vaggan. Så nu när vaggan är bäddad och klar tänkte jag visa er hur den blev. Började att bädda med mumin-bäddsetet så får vi bädda med något annat vid ett senare tillfälle. Ja... jag är lite inne på Mumin just nu ;)
Vaggan lånar vi av min moster och i den har hennes fem barn och elva barnbarn sovit (vet dock inte om alla elva haft den?) och även jag och min syster sov i den när vi var små så det känns väldigt roligt att även mitt barn ska få sova i den nu!  
Mumin-mobilen, som Mini fått av sina fastrar, kan man skruva upp så att en söt vaggvisa spelas medan den snurrar.
Elefant-snuttis från "låtsasmoster" Alexandra och mumin-flanellfilt från "faster" Madde.
Hoppas Mini-Ceder kommer trivas här!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0