BF

Så var dagen här. 10 februari 2014. Datumet som jag sett fram emot och haft i sikte under så lång tid, men som jag också är medveten om bara är ett riktmärke. Nu kan det lika gärna dröja 2 veckor till...

Imorgon har jag gått 40 fulla veckor och vad kommer det då finnas att mer skriva om? Boken jag läser vecka för vecka sträcker sig bara fram till v. 40. Enligt min gravid-app har nu 100 % av graviditeten passerat. Allt är inriktat mot ett och samma datum. Trots att det är jättevanligt att en graviditet fortsätter efter beräknat födelsedatum känns det tråkigt och omotiverat. Jag har "0 dagar kvar". Men det är ju inte sant. Nej det som motiverar mig är att få träffa vårt barn! Jag längtar enormt mycket! Hoppas det blir snart! Min lilla Mini-Ceder kom ut nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0