Vitrinskåpet

God kväll!
Haft en intensiv men mycket trevlig helg med massa god mat och fika och härligt sällskap! Får berätta mer imorgon. Nu vill jag visa er hur det blev med vitrinskåpet och sen ska jag bums i säng! Behöver somna i tid nu om jag ska orka med en ny arbetsvecka efter denna fullspäckade helg. I måndags hade vi i alla fall äntligen tid att lyfta vårt nya vitrinskåp på plats! Så här blev resultatet:
 
Före:
 
Efter:
 
Det var absolut inget fel på vitrinskåpet som vi lånade, men vi kände att det var roligt att få köpa sig ett eget och dessutom ett med lådor. Vi hade letat på både IKEA, Mio och på Second Hand efter ett vitrinskåp med både skåp, lådor och glasdörrar men utan resultat. Verkade vara mycket svårt att få tag på. Därför kändes det så rätt (och otippat) när vi hittade detta vitrinskåpet på Klädkällaren där i början av augusti. Nu är vi jättenöjda! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0