Bekväma kläder

Har aldrig varit en sån dära som lägger upp "dagens outfit". Inte riktigt min grej. Så moderiktig är jag icke! Men varför inte lägga upp "dagens mage"? Det lär ju bli mer och mer av den varan ju längre tiden går nu ;)
Efter 12 timmar på Ullared bjöd gårdagen inte på sovmorgon, även om det kanske hade varit behövligt. Simon skulle sköta ljudet på gudstjänsten så han åkte strax före kl 9. Själv tog jag spårvagnen och bussen någon timme senare. Efter gudstjänsten sen hade vi ungdomsråd i 2 timmar innan vi veckohandlade och körde hem.
Ni ser på bilderna ovan vad jag hade på mig igår ;) Tubhalsduk och tröja från Ullared och mammajeans från H&M.
 
På tal om mammajeans, alltså varför går inte alla kvinnor alltid runt i sådana byxor?! Såå sköna! Bästa plaggen jag haft på länge. Hur bra är det inte med en stor resårmudd istället för jobbig gylf och trånga knappar? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0