Soffpotatis

Förstår om min blogg kan upplevas som ganska tråkig just nu när den bara handlar om vilka filmer jag sett på sistone. Det säger ju inte så mycket om min vardag, egentligen. Men för mig känns det gött att komma "ikapp" med alla blogginlägg som jag ligger efter med. I övrigt händer det inte så mycket i vilket fall. Jag jobbar, kommer hem från jobbet, är trött och tar det lugnt. Unnar mig att ta det lugnt nu när det är sommar och veckoschemat inte ser likadant ut som resten av året. Dagarna går fort ändå.
 
Förra helgen hade jag det helt underbart skönt. Gick inte utanför dörren från det att jag kom hem torsdag kväll tills jag körde till jobbet måndag morgon (förutom när vi stod ute och grillade på midsommaraftonen då)! Jag tog det verkligen bara lugnt. I torsdags kollade jag på underbara Footloose och idag, efter lördagsöppet på Tårtdecor och lite handling, har jag kollat på Grown Ups. Var sugen på att se dem igen! Igår kväll var vi på bio med Miriam och Johnny och efter det gick vi och tog en fika. Så ja, det är en liten soffpotatis som sitter här nu. Och det är gött kan jag säga er!
 
Har inte ens någon rolig bild att bjuda er på. Kan visa vad bilen säger just nu:
Dags att få tummen ur och göra något åt det.
 
Over and out.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0