Footloose

Vad passar inte bättre än att kolla på film när man är sjuk?
Har precis sett Footloose från 2011. Den var super bra!

Inte alls många kända skådisar, de enda jag kände igen var Dennis Quaid och Andie MacDowell.

Men Kenny Wormald och Julianne Hough stod för huvudrollerna.

Aldrig hört talas om dem, men han påminde verkligen om någon. En gammal klasskamrat kanske?
Och nu när jag kollat runt lite på Imdb visar det sig att Julianne spelar Georgia i Burlesque! Där ser man.

Men jag blandade ihop det lite. Trodde det var Jennifer Aniston som spelade i denna film. Vet inte varför riktigt. För att Julianne kanske är lite lik henne?

Ja det var en riktigt bra film! Det var country, härliga miljöer, medryckande dans, spänning. En riktig feel good film!

Se den du med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0