PS. I Love You

I torsdags kväll var vi hemma hos Tove & Lemuel och kollade på PS. I Love You från 2007 med Hilary Swank (spelar i massa kända filmer men jag har nog bara sett New Year's Eve med henne) och Gerard Butler (spelar bl.a. i The Bounty Hunter).
Jag har sett den förut och tycker väl att den är sådär eftersom den är så sorglig.
Det bästa med den är att Lisa Kudrow är med (spelar Phoebe Buffay i Vänner)! ;) Även Kathy Bates är med som spelar i massa bra filmer så som The little black book och Jorden runt på 80 dagar, men första filmen jag såg med henne måste vara Titanic (hon spelade Molly Brown).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0