New Year's Eve

Nu har vi internet igen! Vi var strömlösa i lördagsnatt och det var tydligen det som orsakade internetproblemet.

I lördagskväll kollade jag och Simon på New Year's Eve från 2011.

Den hade jättemånga bra skådisar som t.ex. Katherine Heigl, Ashton Kutcher, Sarah Jessica Parker, Abigail Breslin ("Little miss sunshine" och "Allt för min syster"), Zac Efron, Michelle Pfeiffer, Robert De Niro, Halle Berry ("X-men" och "James Bond, Die another day"), Jessica Biel, Carla Gugino ("Natt på museet", "Poppers pingviner"), Hilary Swank, Hector Elozondo ("En prinsessas dabok") och så självaste Jon Bon Jovi! 

Den var faktiskt bra tyckte jag! Bättre än t.ex. "Valentines Day" och "He's just not that into you" som också är sådana där filmer med massa, massa kända skådisar ihopkokade i flera mindre berättelser som alla på ett sätt ändå hör ihop.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0