England nästa!

Efter MRL idag åkte vi hem till Miriam och bokade biljetter till England!
Vi åker till London om 3 veckor för att hälsa på härliga Hanna som bor i Brighton den här terminen!
Så det blir dagar både i London och i Brighton.
Overkligt roligt!

Hanna sjöng underbart vackert (som alltid) på mitt och Simons bröllop och är en fantastisk tjej!

Vi har känt varandra i princip hela livet och är även arbetskamrater på Tårtdecor (som ni kunde se i inlägget om Scandinavian Cake Show) även om Hanna för den här terminen är i England.

Lite komiskt att jag i år åker till England exakt samma datum som vi förra året kom hem från England...!
Är det så här fint väder där även i år klagar jag inte!

Mer om Lodon förra året kan du läsa här och här!
Tror vi kommer få det grymt kul vi tre och framför allt kommer vi få det varmare än här, även om snön nu är borta :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0