MITT ÅR 2011, del 2

Då fortsätter vi...

MARS-JULI: Från slutet av mars till början av juli satt jag och Alexandra och skrev på vårat examensarbete, vår C-uppsats.

Detta var det enda vi gjorde under denna tid. Otroligt tidskrävande och jobbigt på många sätt och vis, men ändå lärorikt och ibland nästan roligt.

Alexandra sov sig mest igenom hela uppsatsen...



....medan jag satt och skrev och kämpade.

Haha, nejdå, så gick det inte riktigt till! (Förlåt Alexandra!! ;P)


Vid några få tillfällen tog vi oss ändå tid och gjorde något annat, som t.ex. när vi inventerade på Tårtdecor.

Men det kändes ändå som om allt annat i livet fick hamna på andraplats. 
Fast, så fungerar det ju inte riktigt. Livet måste rulla på ändå, och visst gjorde jag mycket annat också!
APRIL: Min kusin Tobias gifte sig med sin Lotta i Lindome kyrka!
 

15-19 april åkte vi ledare med ungdomarna i kyrkan till LONDON!!!

Vi spanade in alla sevärdheter:


Harrods

Kollar ut bästa vägen vid Piccadilly Circus,


Hängde i Hyde Park,


Åkte massa tunnelbana och oändligt långa rulltrappor,


Drack massa kaffe på Starbucks,

Shoppade loss på Primark,

Njöt av en exklusiv McDonalds-meny på trottoaren,

Åkte på sightseeing i en röd dubbeldäckare,

Gick på Camden Market,

Fotade snygga tjejer och killar,


Åt gott på Hard Rock Café London och andra ställen,


och gick på ett grymt Hillsong-möte!


KAOS i rummet sista natten när allt skulle packas ner igen



Påskafton tillbringades på tre ställen; På Brattön,

Hemma,

och med härliga vänner på Marstrand!



MAJ: Avslutningsfest med Personalvetarprogrammet på Lyckorna Brygga i Ljungkile!

Jag fyllde 23 år!

JUNI: Avslutningsmiddag med lärare och studenter från Personalvetarprogrammet och Human Factors på Swania i Trollhättan! (hur konstigt det nu än kändes att ha massa avslutningar när c-uppsatsen var långt ifrån klar...)

Vi fick ta emot våra betyg.




Linda tog sin examen från Socionomprogrammet och det firades med att vi klädde ut henne och spexade till det.

Min & Simons 5-årsdag firades med en enkel pizza.

Midsommarafton firades på Brattön!



Where The Action Is, festival i Slottskogen!

The Ark

Coldplay




Ja det var första halvåret av mitt 2011 det.
Nu hinner jag inte lägga upp mer för nu ska jag och Simon upp till Ellinor i Trollhättan på fika!

Vet inte om fortsättning följer imorgon för imorgon fyller Simon år, men annars kommer den inom de närmsta dagarna... Nästa halvår var ju fullt av bröllop och annat skoj! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0