Min födelsedag!

Ja i tisdags blev jag 24 år gammal och här kommer nu bilderna från dagen!

Dagen började med att Simon kom och sjöng för mig klockan halv 7 och gav mig frukost på sängen. Sedan hade jag en arbetsdag framför mig innan det var dags för kalas!

Mamma hade gjort två stycken jättegoda smörgåstårtor!



Strawberry- and cheescakecupcakes, som jag provade att baka första gången förra sommaren.

"Solrosorna" fick hamna på jordgubbstårtan...



De små cupcakesen i sockerpasta la jag på mina minichokladcupcakes med vaniljfrosting.






Ellinor funderar på vad hon ska ha... ;P




Magnus och Anton kan göra cirkuskonster! :)


Jag fick otroligt många fina blommor!




Presenter från familjen, släkten och Tårtdecor!

Fick en bok om att Bara Vara, helt perfekt! ;)

Av Simon fick jag en jättestor Mirandanalle!! Perfekt till min Mirandanallesamling (samlingen har utökats sedan det inlägget skrevs)!

Jättebra presenter! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0