Wild Child

Har precis kollat på Wild Child från 2008 med Emma Roberts, Aidan Quinn (spelar bl.a. i Unknown) och Alex Pettyfer (I am number four, Beastly, In Time (upptäckte nu att han spelar i In Time, har inte tänkt på det innan, men han har en ganska stor roll) mfl mfl...).


Har velat se denna filmen länge för det är så många som sagt att jag verkligen borde se den och att den är jättebra. Jag tycker den var bra, men inte så mycket mer än så. Den var underhållande och mysig. Men jag hade nog uppskattat den mer för 7 år sedan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0