I am number four

Har precis sett I am number four från 2011, med Alex Pettyfer (född 1990!), Teresa Palmer, Dianna Agron och Jake Abel mfl. 


 
Den var verkligen jätte, jättebra! Jag njöt genom hela filmen! Verkligen välgjord, underhållande och genomtänkt med detaljer (sådant som jag uppskattar). Den var både humoristisk och kärleksfull och innehöll till och med pricken över i:et, ett gulligt djur som man får känslor för! (Djur brukar alltid förhöja känslan). Jag rekommenderar den starkt!

Det är kul att se sådana här nya filmer med skådisar som man aldrig hört talas om innan. jag sökte lite på imdb och upptäckte att Teresa Palmer spelar i Trollkarlens lärling, Jake Abel spelar i Percy Jackson och kampen om åskviggen och Dianna Agron spelar i Burlesque!! Bara bra filmer ju! Med andra ord så borde jag hört talas om dem.

Så än en gång, se I am number four!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0