I väntans tider

Sitter på skype och försöker få tag på Zandra, Nya Zeeland, och Lotten, just nu i New Mexico om jag förstått det hela rätt.

En bild på mig och Lotten från januari 2009.

Sista bilden på Zandra innan hon åkte ner till Nya Zeeland januari 2008. Redan 3 år sedan, det är ju inte klokt vad tiden går!!


Jag har ju skrivit lite förr om alla som är ute och flyger o far. En del av dessa har kommit hem nu. Det är i alla fall tur att skype, mail, facebook och andra digitala medier finns i sådana här lägen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0