De flyger och far

Det är inte många av mina vänner som befinner sig i närheten av mig kan jag säga.
Eller ja, det beror väl på hur man ser det.
Men det är så många som just nu ska åka, har åkt, eller helt enkelt bor utomlands.

*Therese åker till sydamerika på lördag och är borta i ca 3 månader.
*Miriam är i Indien i drygt 3 månader.
*Linda var i Indien i nästan 4 månader i höstas, hon åkte sen till Gran Canaria och nu har hon åkt upp till Östersund (visst, vi befinner oss i alla fall i samma land just nu, men ändå...)
*Johnny har åkt till Spanien och ska segla runt på segelbåten Elida i 3 månader.
*Lotten åkte till Canada i somras och har sedan rest genom USA ner till sydamerika. Vet inte riktigt var hon är just nu faktiskt, hon åker runt lite överallt och hon kommer inte hem förrän till hösten igen, tror jag :/
*Lola var i USA och Sydafrika hela hösten och kom hem i fredags.
*Anna-Sophia har varit i USA länge nu, har precis förlovat sig och gifter sig i sommar så när/om hon kommer hem igen vet man aldrig.
*Sen har vi även Emelie, Isabelle och Stina som har varit/är i USA, Norge och lite här och var.
*Sist men inte minst har jag Zandra som nu mera bor och studerar på Nya Zeeland. Hon har varit på Nya Zeeland i 3 år nu om jag inte räknat fel, förutom några korta visiter hemma i Sverige.  

Har säkert glömt massa nu, men hur som helst så är det många som flyger och far.
Många som jag saknar! :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0