Firar med ett besök på IKEA och funderar på Nyhem

Idag gjorde jag och Alexandra klart våra krav på kompletteringar!!
Helt galet skönt!
Det firade vi med ett besök på IKEA!
Vi har pratat om att åka till IKEA under hela c-uppsatsperioden så det var verkligen på tiden!

Jag fick tag på en kudde, ett nattduksbord och lite andra småprylar.
Alexandra blev min lilla packåsna ;)

Nu monteras nattduksbord här för fullt samtidigt som det lyssnas på Adele. Fantastisk röst!

Nu hoppas vi bara innerligt på att de kompletteringar vi nu genomfört räcker, att examinatorn inte skall komma på ytterligare kompletteringar...! Det orkar vi inte!
Nästa vecka ska jag äntligen få börja jobba. C-uppsatsen får då bli något jag gör på eftermiddagarna om det ska vara så...
I övrigt börjar Nyhemsveckan ikväll och jag är inte där... Imorgon ska jag jobba på Tårtdecor men jag funderar på om jag ska dra till Nyhem efter det. Kan inte riktigt bestämma mig...
Förra året på Nyhem kollade vi på Victorias & Daniels bröllop på storbildskärm,
vi gick på grymma möten,

och hade det allmänt gött i husvagnen!

Men vi får se hur det blir i år... I så fall måste jag packa typ NU...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0