Långfredag 2016

Hej! 
 
Nu är vi hemma och har landat från skåne. Kom hem igår kväll. Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Tvättat, veckohandlat, lagat mat och fixat. Jag går igenom mailen och söker jobb och Elias leker med sina leksaker som han fick i påskäggen. Skönt med en Annandag Påsk så man hinner ladda om lite inför en ny vecka. Tänkte visa er hur vår påsk 2016 var. Jag börjar med bilder från Långfredagen då vi åt påskmat hos mor och far innan vi åkte ner till Lund.   
 
Elias fick smaka på choklad för första gången någonsin, vad vi vet i alla fall (!) Han vågade inte ta ett bett förrän både jag och Simon smakat, sen ville han inte ha mer. Han har inte riktigt fattat grejen med det där med godis än! Lika bra det! ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0