#rockasockorna

Idag har jag äntligen jobbat igen!! Kändes bra. Kändes skönt att jag fixade det. Det blev lite som en bekräftelse att jag verkligen är frisk nu och orkar med att anstränga mig, även om jag kanske egentligen inte kan dra några slutsatser av en dag som denna då dagen idag inte var särskilt påfrestande. Vi har haft lite "personaldag" idag med säljutbildning och brainstorming tillsammans. Kul och inspirerande! 
 
Självklart har vi rockat sockorna idag också, både på jobbet och hemma! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0