Här hemma just nu

Så här ser det ut hos oss nu!
Idag har vi gjort en räd på pack-fronten! Simons familj kom hit och så packade vi massor. 33 stycken färdigpackade lådor står det här hemma nu så vi har kommit en bra bit på väg. Men vi har kläder, badrum, Elias rum och en hel del i köket kvar att packa.
 
På onsdag ska vi till vår nya lägenhet i Kungälv. Då ska vi äntligen se hur den ser ut ordentligt. Det är ju så dumt men det blir inte att man tittar ordentligt på visningar när man går runt bland någon annans saker. Eller jag gör inte det i alla fall. Därför känner jag att jag har dålig koll på hur lägenheten egentligen ser ut så det ska bli väldigt spännande på onsdag! Då får vi se om den är städad ordentligt och vad vi anser behöver göras. Efter det vet vi förhoppningsvis mer exakt när vi kan flytta beroende på hur lång tid allt tar att fixa. Vi har båda lägenheterna hela juli ut så det är ingen stress så sätt men det är skönt att komma iväg så fort som möjligt tycker jag. Nu har vi packat många lådor och visst det kan dröja flera veckor till innan vi flyttar men har vi tur kanske vi kan flytta om 1-2 veckor!
 
Imorgon är Simon också ledig. Är det dåligt väder fortsätter vi packa men är det fint vill vi hellre passa på att vara ute. Nu när vi kommit så pass långt känner vi att vi har tid att ta till vara på sommaren lite också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0