Ett kvarts sekel

Idag blev min man 25 år gammal! Vi har inte firat på något särskilt sätt utan kalaset blir imorgon. Hela dagen idag och igår har vi bara bakat och fixat inför kalaset. I natt sover vi första natten någonsin utan Elias. Det känns jättekonstigt och tomt! :( Han är hos sin mormor och morfar. Tanken var att han bara skulle vara där över dagen idag men det blev så att han blir kvar där i natt så att vi ska få sova ordentligt. Vi har nämligen haft två ganska jobbiga nätter. På nyårsafton kom vi hem 03.10 och då vaknade tyvärr Elias. Han hade somnat så bra på Marstrand och somnade om i bilen och sov hela vägen hem. Men sen vaknade han pigg och glad i garaget. Han somnade om först 5.30 och vaknade sen 8.30! Så det blev inte mycket sömn för oss den natten... Även i natt blev det dåligt med sömn då Elias var vaken till kl 02. Vi har det ju väldigt lyxigt med sömn annars så vi ska verkligen inte klaga. Men Simon är så beroende av god sömn och det vore ju så typiskt om han skulle bli sjuk lagom till sitt kalas pga sömnbrist så när mamma erbjöd sig tackade vi ja! :) Eftersom vi just har det så bra med sömnen annars blir jag ofta lite orolig när Elias krånglar att det skall vara början till en negativ förändring, att tiden för den goda sömnen skall vara förbi...! Vi får hoppas att detta bara var något tillfälligt och att han sover gott hos sin mormor och morfar i natt! ;)  
 
Grattis älskade Simon på 25-års dagen! <3
En suddig bild på oss från en jättetrevlig nyårsafton på Marstrand!
Jag får berätta mer om nyårsafton en annan gång när jag har mer tid!
God natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0