Pater Noster

I söndags fick vi äntligen möjlighet att åka ut med pappas och mammas båt för första gången! Vi utgick från Marstrand. Jag visste inte vart vi skulle men blev överraskad av William och Ellinor som tog oss ut till Pater Noster! Aldrig varit där tidigare. Det var fantastiskt varmt och skönt väder och för en gångs skull nästan helt stilla i vinden. Vädret den här sommaren går väl till historien som det sämsta på många, många år. Men inte vädret i söndags. Det var helt fantastiskt! Vi fick en riktigt fin kväll ute på havet med båtåk, fika, grillning och dessutom en promenad upp i fyren!
Jag tog dock inte med mig systemkameran ut så vi får nöja oss med mobilbilder. Men jag känner själv att snart måste jag fota lite med systemkameran! Jättelängesedan jag använde den nu. Inte blivit något bra tillfälle och i söndags ville vi inte riskera ifall olyckan skulle vara framme och den skulle hamna i vattnet. Men systemkameran ger ju helt klart bättre bilder och fina minnen vill jag helst fånga med en riktig kamera. Får bli ändring!
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0