Vardagsuppdatering och lek hos Haglunds

Nu märks det att jag har fullt upp igen, det var längesen jag bloggade. "Allt går i ett" som man säger. Helgen som gick var en bra blandning mellan jobb, vila, tid med familjen och vänner. I måndags fyllde pappa år så direkt efter jobbet var det lite kalas hemma hos pappa och mamma. Elias sov över där, jag hämtade honom efter jobbet igår för att sedan åka direkt till vår lifegruop. Jättemysig och intensiv kväll! ;) 9 vuxna och 6 barn! 
 
Idag har jag slutat tidigt och haft en eftermiddag i dagsljus hemma! Simon och jag har rangordnat förskolorna och börjat ansöka men det är några fler grejer vi vill ta reda på först innan vi bestämmer oss helt. Känns som om vi hållt på med detta förskoleval i flera veckor nu men det beror på att vi hinner så lite åt gången. Man orkar inte så mycket på kvällarna och de stunder vi är lediga tillsammans dagtid fylls snabbt med andra (och roligare) saker... Jag har dock inte känt mig så effektiv ikväll, trots att jag slutade tidigt. Känner mig så otroligt trött. Vill bara lägga mig i soffan... Det är många tankar i huvudet som tar energi.
 
Men innan jag slutar ville jag bara visa er några härliga bilder från förra måndagen, annandag påsk, då vi var hemma hos Linda och Emanuel i deras nya lägenhet. Vi åt middag och fikade tillsammans, njöt i solen och lekte med Elias på deras innegård. Jättetrevlig och mysig eftermiddag/kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0