Tjejkväll a `la Skogströmsbrudarna

I lördags kväll efter dopet var jag bjuden på tjejkväll, arrangerat av "Skogströmsbrudarna"! :) 10 tjejer, alldeles för mycket god mat, choklad och hallon och tjejiga samtalsämnen! Det var verkligen en jättetrevlig kväll som hade kunnat pågå hela natten, men jag tror klockan var ungefär 01.30 (sommartid) när Simon till slut hämtade mig. Vi gick i alla fall och la oss halv 3. Simon och Elias hängde hos Simons päron medan jag var på tjejkvällen så därför åkte vi tillsammans hem. Värdelöst egentligen att vara uppe sent en kväll när man ska flytta fram klockan en timme! ;P Jag sov 5 timmar den natten. Men som sagt, riktigt härlig kväll och vi är nog flera som vill ha fler sådana kvällar! :D
Bjuder på några bilder från kvällen:
Så härliga tjejer!<3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0