Tårtdecor i Allum köpcentrum

I lördags öppnade Tårtdecor en pop-up butik i Allum, Partille. Den invigdes med tårtutställning, mousseprovning och livedemonstrationer! Först jobbade jag i butiken i Kungälv men när jag slutat åkte jag hem och plockade upp Elias och Simon och så åkte vi till Allum. Tyvärr hade jag inte systemkameran med mig, men här är i alla fall några mobilbilder:
Det var en sådan härlig stund på Allum och jag njöt i fulla drag! Vi hade inga tider att passa och inget att stressa till. Vi kunde bara gå runt och titta och ta allt i vår egen takt. Jag fick tag på jeans som jag verkligen behövde, vi fick köpt presenter som behövde inhandlas och så avslutade vi med att äta på Max. Sen åkte vi hem och gjorde inget särskilt. Mysig dag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0