Annars då?

Förutom Adelövs marknad och besöket i småland har jag inte så mycket att bjuda på. Vardagen rullar på. Från och med torsdag ska jag börja jobba en dag i veckan. Förr förra fredagen plockade vi isär vårt soffbord och slipade det. Vi skulle måla det vitt (så där så att träet fortfarande syns igenom) men det visade sig att vi fått fel färg från affären så vi fick åka tillbaka och byta. Längre än så har vi inte kommit så nu ligger soffbordet i flera bitar på balkongen. Vi har inte fått till något bra tillfälle att måla klart.
 
Här är lite bilder från senaste tiden. Supermysig inflyttningsmiddag hos Frida & Isak vilket gav tillfälle att träffa vännerna från bibelskolan! 
Settlers och mys med Theodor som är ca 3 månader yngre än Elias.
Elias har fått köpa en matta till sitt rum och gjort premiär i sittdelen på kundvagnen! ;)
Och så har vi rensat lite bland kläder och letat fram mössa och vantar så vi är beredda när vintern kommer ;)
Ja det är ungefär det som händer som är värt att berätta. Idag har jag och Elias gjort en tripp till Öckerö och hälsat på Linda som jobbar där! Mysigt!
Fantastiskt september-väder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0