Ny header!

Ä N T L I G E N
...har jag hunnit få till en ny header!! Har velat byta i flera månader nu. Tänk vad svårt det kan vara att hitta tid till något man vill göra ibland ;) Jag prioriterade väl lite annat före helt enkelt. Men nu är den klar i alla fall!
 
En mycket enkel variant men det är så långt min kunskap sträcker sig. Jag kan nästan ingenting om html-koder eller Photoshop. Jag har valt foton till headern som symboliserar olika delar i mitt liv. Det är min man, min son, graviditeten, tårta och cupcakes! Egentligen skulle jag vilja ha ett stort härligt foto på mina sköna vänner som förgyller livet, men det känns inte riktigt rätt att exponera dem i toppen av min blogg på det sättet... ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0