Foto-drömmar

Idag har vi haft en fixar-dag hemma hela dagen. Tvättat, gjort puré, Simon har varit och veckohandlat, planerat, sorterat i Elias garderob mm mm. Skulle fortsätta måla soffbordet nu när alla sidor är målade en gång men insåg att färgen inte skulle räcka så vi måste köpa mer först.
 
Sen har jag grejat lite med foton. Har några ramar jag ska ha i Elias rum som jag vill sätta in foton i. De fotona skriver jag ut själv hemma. Men förutom det har jag såååååå många foton jag skulle vilja framkalla! Jag vill framkalla foton på Elias och på oss som familj och sätta in i ramar. Inte minst vill jag skicka in och framkalla foton från vårt bröllop och göra en bröllopsförstoring! Har inte framkallat en enda bild från vårt bröllop och nu är det ändå 3 år sedan :( Synd bara att det är så dyrt. För att framkalla porträttfotona måste vi nämligen gå via vår fotograf. Lite synd. Så det där får vänta ett tag till :( Men jag längtar! Vill sätta upp tavelhyllor i vårt sovrum och göra fint!  
 
Har flera fina och roliga foton på oss som familj som jag vill göra något med. Vad sägs om bilden nedan? Den har ingen kvalitet att tala om eftersom den är tagen med min mobil i skymning i en guppandes båt, så den är ingen idé att framkalla, men visst är den rolig?! ;) Kolla Elias min haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0