Mys-onsdag

Hade en så otroligt mysig dag i onsdags med några av mina favoriter!<3
Först var jag & Elias, Miriam & Lewi på Öppna Förskolan i Pingstkyrkan. Det blev lek, sång och fika!
Efter det fortsatte vi med lek, mys och fika hos Skogströms tillsammans med Lisa och Madde! Pojkarna sov i sina vagnar ute i trädgården medan vi åt och sen vaknade de samtidigt, synkat! Såå mysig dag verkligen! Jag hade jättesvårt att slita mig och åkte inte hem förrän vid 20.30, även om jag inte ens hade med mig pyjamas till Elias... Han fick sova i bodyn den natten ;) Det var så mysigt med småbarnen och gravidmagarna! Jag har inte berättat det här än men nu är det mindre än 2 mån kvar så nu är det dags att berätta: Det är så att Elias ska få en liten kusin!! :) Madde och Josef väntar barn i januari! Vi längtar så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0