Lund över dagen

Igår var vi i Lund över dagen för att fira Simons farmor som fyllde år! Vi var nere vid kl 13. Då var det mackfika med goda bröd, ostar, skinka och grönsaker! Elias fick torsk med äggsås, potatis och ärtor som jag hade med. Sedan gick vi en promenad på stan så Elias fick sova. Det var lite regnigt och grått väder men hade slutat regna innan vi gick in igen. Då var det förrätt, middag och både paj, kakor och två sorters tårtor. Ni kan ju gissa att man blev ganska mätt! ;) Elias fick spaghetti och köttfärssås. Vi åkte från Simons farmor och farfar vid kl 20, efter att Elias fått sin gröt, och svängde förbi hos Simons farbror för att se deras hus innan vi åkte hem till Göteborg. Vi var hemma strax innan midnatt och då var vi väldigt trötta. Men det var en mysig dag i Lund i alla fall! Elias somnade i bilen hem vid 21.30 och sov till 6.30 så jag är glad jag slapp vara uppe något i natt. Han är lite snuvig så han har sovit lite sämre de senaste dagarna. Jag somnade vid 00.30 så jag kände mig inte redo att gå upp 6.30, men men vad ska man göra? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0