Härliga gemenskapsdagar

Jag är verkligen omringad med så många fina vänner att vara tacksam över!
I onsdags kväll kom ett gäng från vår "lifegroup" (bönegrupp) hem till oss. Vi är ett gäng på ungefär 15-20 pers som träffas hemma hos varandra varannan onsdag. Vi fikar, läser bibeln, ber, pratar och delar livet helt enkelt. Det är SÅ bra med sådan gemenskap!
I torsdags var jag och Elias på Öppna Förskolan på Marstrand. Det är Lewis mamma och farmor som startat den! Så mysigt! Elias fick träffa Lewi, Theodor och några andra barn. Vi hade sångstund, fikade och lekte. Lånar en bild från Öppen Förskolas Facebook-sida:
Efter Öppna Förskolan fortsatte jag och Elias att umgås med Lewi och Miriam. Vi fikade, pratade och pojkarna kröp efter varandra och busade. Det är så gulligt att se dem ihop! Lewi, som är 5 veckor äldre än Elias, förstår lite mer. Han kryper före och sätter sig och väntar på att Elias ska krypa efter. Sötungar!
 
Igår kväll hade vi Haglunds på besök och firade Kladdkakans Dag med tacos, morotskaka och givetvis kladdkaka! MUMS!
 
  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0