Första natten i eget rum

Bild från i morse!
Berättade ju för er igår att vi byggt ihop Elias spjälsäng men att det nog skulle dröja ett tag innan han skulle sova där... Well, han har sovit där redan i natt! ;) Det var inte alls tanken men Simon bara la honom där igår kväll för han tänkte att Elias kanske ville ligga lite för sig själv och sträcka på benen, då somnade han efter en stund. Kändes dumt att flytta på honom när han somnat så vi lät honom ligga kvar. Det gick hur bra som helst! Han somnade vid halv 11 och när jag vaknade för att mitt alarm ringde 05.45 i morse hörde jag honom hosta till borta i sitt rum, antar att han inte legat vaken allt för länge. Så han sov ca 7 timmar! Underbart! Vi får väl se om detta bara var "nybörjartur" eller om det kan få fortsätta så här, men jag tror han tycker det är skönt med lite mer plats att få sträcka ut sig på. Började bli trångt för honom i korgen på barnvagnen. Elias ligger faktiskt och sover i sin spjälsäng i skrivande stund. Vi har varit och babysimmat idag så han är trött. Gör ingenting om han sover en bra stund, ikväll blir det fika hos Haglunds! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0