Barnböcker

Tycker det är så mysigt med barnböcker. Elias har några böcker hittills; sagoböcker, barnbibel, pekbok, visbok... Lär väl bli fler när han blir större och kan uppskatta dem på ett annat sätt.
 
För några dagar sedan kom ett paket på posten till Elias. Det var ett brev och en bok från min före detta arbetskamrat! Så gulligt! Hon berättade om den här boken för mig för länge sen och om hur hon läste den för sina barnbarn. Så fint att jag nu fått en likadan att läsa för Elias! Tack Margareta! 
I tisdags var vi på biblioteket och hämtade ut "De små barnens bok". En bok man får från BVC innehållandes visor, ramsor, små sagor mm, jättemysig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0