Vem är han lik?

Det känns som att den vanligaste frågan som ställs när det handlar om bebisar är "Vem är han/hon lik?" Det är märkligt det där. Vet inte hur många gånger jag fått den frågan och jag vet inte varför det är så intressant att veta?
 
Ja vem är han lik? Sig själv mest kanske ;) Nä men jag ser nog både Simon och mig i honom men jag ser också likheter med ett kusinbarn på mammas sida och ett kusinbarn på pappas sida.
 
Här är två bilder på mig som liten och två bilder på Elias. Vad tycker ni?
Nog är han lik mig alltid, men mest beror det nog på att vi båda är mörkhåriga. Hans ögon är inte helt bruna än, utan fortfarande mörkt blå-grå-bruna, men vi får väl se vilken färg som kommer dominera till slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0