TACK!

Idag när Elias blir 1 månad gammal vill jag passa på att å Elias vägnar tacka så otroligt mycket för allt fint han fått, både i samband med hans födelse och allt det han fick redan innan han blivit född! Stort tack för allt! Redan på BB fick han de första gåvorna, men det har varit minst lika roligt att höra posten dimpa ned genom brevlådan och finna ett paket på hallmattan! :) Vill även passa på att tacka för alla fina hälsningar uttryckta i vykort, sms, mail, instagram och facebook!
Elias i ett av plaggen ovan som han fått av gammelmoster. 
Dessa söta sockar kom på posten som Elias gammelmoster stickat! 
Mitt kusinbarn har virkat denna söta filt/överkast!
Den här gulliga dräkten med tillhörande mössa fick Elias av sin gammelmorfar!
 
Trötta föräldrar som öppnar presenter på BB. Elias fick genast sällskap av många gosedjur i baljan ;)

Besök på BB.
Bilden på mig och Simon nedan är första bilden på oss som nyblivna föräldrar, bara ca 14 timmar efter att Elias föddes, trötta men lyckliga!
Elias drygt 1 dygn gammal!
 
 
Vill även passa på att tacka för alla som besökt oss här hemma, Elias har fått mysa i många famnar! :)
Elias och hans 1 månad och 4 dagar äldre kompis Lewi! Världens sötaste ungar!
 
 TACK TACK TACK!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0