Mysiga dagar

Elias och jag har haft några otroligt mysiga dagar nu med mycket umgänge och gos.
I onsdags kväll gick vi promenad till våra grannar Emma & Tobbe. De bjöd oss på våfflor och vi bjöd dem på bebismys ;)
Emma hade virkat ett gosedjur till Elias, helt fantastiskt! Det är sådant där som jag inte behärskar för fem öre... Tack så mycket!
Ska bli kul i sommar då deras lille bebis tittar ut och Elias får en ny vän att leka med!
 
I torsdags åkte jag och Elias ut till Marstrand och umgicks med Miriam och Lewi! Det är verkligen så roligt att ha en vän med barn i samma ålder, att ha någon att prata om allt med och dela erfarenheter! Det blev en dag med barnvagnspromenad samt ammande och tröstande om vart annat ;)
Vilken lyx att få gå barnvagnspromenad på västkustens sommar-metropol!
Alltså en sådan här syn gör att man smälter! Våra ljuvliga små pojkar! <3
 
Igår var Elias mormor och morfar här och på kvällen fick vi besök av Linda & Emanuel! Riktigt mysigt! Nu har Elias träffat alla mina "gamla" vänner som jag hängt ihop med sen högstadiet.

Och umgänget fortsätter. Ikväll får vi besök av Hanna som inte träffat Elias ännu. Lewi kommer också! Så får vi se vilket bidrag som vinner melodifestivalen i år. Imorgon får vi besök av min kusin från Jönköpings-trakten!
 
Ha en fin helg allihop! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0