How I met your mother

Igår landade ett paket på hallmattan innehållande denna dvd.
Det var Simon som beställde den åt mig. Nu när jag plötsligt har tid att titta på tv har jag tittat lite på How I met your mother och Simon lyckades övertala mig att börja följa serien från början istället. Har kollat klart på hela That's '70s show nu och hade inte tänkt följa någon mer serie. Men jag är väldigt glad att Simon övertalade mig för nu är det väldigt kul att ha någonting bra att titta på där jag ofta sitter i soffan och ammar. Det finns inte så mycket annat man kan göra när armarna är upptagna. Dessutom är detta en serie i min smak; Den innehåller romantik och har en seriös handling men framför allt får den mig att skratta! Så nu när de flesta andra snart kollat klart på hela denna serie (de allra sista avsnitten av säsong 9 visas nu på tv) har en annan precis börjat följa den...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0