Elias på skötbordet

För ett bra tag sedan visade jag ju er skötbordet vi fått.
 
Så vad tycker Elias om skötbordet nu då? Jo då han gillar det nog, vi föräldrar är nöjda i alla fall, men oftast gillar inte Elias när vi byter blöjan. Jag tror det mest beror på att han inte gillar att ligga för sig själv, så fort vi lyfter upp honom blir han lugn igen. Han är i väldigt behov av närhet den där pojken. Han är väl som sin mor; sällskapssjuk! ;)
 
Här är han i alla fall på skötbordet, 6 dagar gammal:

De här bilderna tog jag på honom idag, lite skillnad:
 
Just det! Kan meddela att blöjhinken från Korbell vi använder fungerar riktigt bra. Den stänger inne lukten och när en påse blivit full är det enkelt att byta. Så den rekommenderar jag fortfarande om man funderar på att köpa en blöjhink! :)


Kommentarer
Smulfrun

Så fin han ser ut er lille prins! Du ska veta att vi verkligen längtar efter att komma och hälsa på er och framförallt träffa pojken! Just nu är allt en smula galet hektiskt (och jag är i fel stad) men ni finns med i tankarna och vi kommer så snart vi kan. :) kram!

Svar: Hej! Inge fara, jag förstår att ni har mycket. Men hoppas vi kan ses snart! :) Jag har faktiskt tänkt att jag och Elias ska komma på nästa torsdagsfilmkväll (vilket väl blir näst nästa vecka) så förhoppningsvis ses vi då! Nu får det vara slut på "isoleringen" här hemma ;) Kram kram
Emelie Ceder

2014-03-19 @ 00:22:35
URL: http://smulfrun.blogg.se
Jennie & FrökenFlis

nämen se vilken liten goding! Ja vilken skillnad på då och nu! :) Och tack för tipset på blöjhink!

sv: Tack så himla mycket! Va roligt att du hittade tillbaka :) Ja det har hänt en hel del här inom loppet av ett år bara :)

Stor kram!

2014-03-19 @ 15:26:23
URL: http://jenniesays.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0