Trötter

Mitt trötta lilla lejon!<3 Hur kan en unge sova så mycket? I natt sov han 21.15-07.40. Över 10 timmar i sträck!! Sen somnade han om och sov 09-12! Blev väldigt förvånad att han sov så länge igen när han sov så länge på natten. Nu sover han som ni ser igen. Född trött, alltid trött? Eller kan det vara vädret? Antingen får vi bara passa på att njuta ifall det är en övergående fas. Eller så har vi bara väldigt tur. 
 
Ja tur med sömnen har vi, men inte lika tur när det gäller mat. I måndags ringde läkaren. Det visar sig att Elias symptom (blod i avföringen) tydligen kvarstår. Det är så lite så det bara kan ses med mikroskop, men det spelar ändå roll. Så nu måste jag förutom komjölksprotein även utesluta alla sojaprodukter...! :(
Såå jobbigt! Både att behöva utesluta så många produkter och att inte veta vad det är som gör att Elias blöder. Trodde verkligen det hade slutat! Vi har inte sett något sedan natten till påskafton. Kanske därför han är trött så ofta och sover så bra? Om 2 veckor ska vi göra nya prover och visar det sig att han fortfarande blöder då måste jag utesluta ägg också. Vill inte! :( Det är så jobbigt nu när jag ska på alla studentmottagningar och kalas mm och ofta inte kunna äta vad som bjuds. Känner mig så omständig. Men men, vad gör man inte för sitt barn?! Huvudsaken är i alla fall att han är frisk och växer, vilket han ju gör utan tvekan! Läkaren tyckte han var ovanligt pigg och medveten om sin omgivning för att bara vara 3,5 månad. Det känns ju bra att höra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0