Sommar-uppdatering

 
Sol, vin och vatten. Höga berg och djupa hav. Jag njuter av sommaren till max tillsammans med familj, släkt och vänner!
 
Jag och Elias kom hem från småland i tisdags kväll efter fyra härliga dagar. Simon åkte hem i söndags eftersom han skulle jobba i veckan. I onsdags spenderade vi hela dagen på Brattön i solen och mina tår fick för första gången doppa sig i havet. Men längre än så gick jag inte, vill vara lite försiktig i år. Annars är ju inte jag någon badkruka i första taget.
 
Hela torsdagen innehöll förberedelse inför midsommar och på kvällen fick vi besök av Linda & Emanuel. Igår hade jag och min lilla familj en underbar midsommarafton ute hos familjen Daun på Marstrand och idag bygger Simon dator medan jag sitter vid datorn för första gången på över en vecka. Och DÄR var ni uppdaterade om mitt liv! ;) Har som vanligt tagit maaaaaaaaaaaaassa fina bilder som blir till underbara minnen för mig, men vi får se när och om jag kan bjuda er på dem. Har en liten kille här i knät som snart inte tycker det är så jätteroligt att sitta still framför datorn ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0