Min födelsedag

I torsdags fyllde jag 26 år! Det var min mest avkopplade födelsedag på länge. Det blev lite kalas med bara familjen, vi är ju "bara" 12 personer ;) Jag hade dragit ned mina krav rejält på bakning, bjöd bara på hallonsmulpaj med vit choklad och nougatkakor som jag hade förberett och redan hade i frysen (och så pastasallad innan det då). Det har varit en av mina största utmaningar med att bli mamma, att inse att jag inte hinner göra allt jag gjorde förr och att känna att det är okej. Men så skönt det är när jag accepterat det!! Därför kunde jag bara ta det lugnt innan familjen kom och faktiskt hinna njuta av min födelsedag! Jag fick frukost på sängen och sen tog jag och Elias en dusch innan jag dukade i lugn och ro. Så underbart att inte stressa med allt! Ni känner ju säkert igen er. Det är sällan man egentligen hinner njuta av sin dag utan man har fullt upp med att fixa och förbereda. Nej detta blev en väldigt bra dag måste jag säga! När familjen kom åt vi gott och spelade spel till sent på kvällen. Jag fick underbara blommor och fina presenter men trots att det var min födelsedag fick Elias nästan mer än mig hehe ;) Han fick en flytväst, kläder, nappar, dregglis, nappflaska, sängkläder, filt mm. Jag är med andra ord mycket nöjd med min dag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0