Instagram

 
Idag har jag gjort något "revolutionerande". Jag har skaffat Instagram.
Jag som "aldrigskulle göra det bara för att jag inte orkar med ännu en social media. En sak till att hålla koll på som tar min tid. Men... jag föll.
Mitt syfte just nu är att jag aldrig ska lägga upp något på Instagram dock, jag skaffade det bara för att kunna följa mina vänner som inte har Facebook och de som lägger upp mer på Instagram än på Facebook. Inser att jag missat en hel del och det går ju inte för sig ;p
Så förvänta er inget roligt från min sida. Men man vet ju aldrig. Jag som inte ens skulle skaffa Instagram kanske blir världens Instagram-freak...!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0