Helgen

Om jag inte vetat att jag skulle vara ledig denna vecka hade jag nog inte kört på så hårt förra veckan. Förra veckan gick verkligen i ett och disk och tvätt och allt sådant har bara fått va här hemma... Helgen blev nästan lika intensiv den, om än väldigt mysig och trevlig! I lördags hade vi ju alla fall sovmorgon och jag hann greja lite. Sen var det kalas för en väldigt charmig liten kille som idag fyller 3 år! Grattis!
 
Igår var det ekumenisk gudstjänst i pingstkyrkan med alla tre kyrkorna i Kungälv samlade. Det blev verkligen fullsatt. Riktigt bra gudstjänst med gospelkör, predikan, lovsång och nattvard. Många trevliga människor att prata med och hälsa på!
Direkt efteråt hade vi ungdomsråd där vi planerade upp vårens BARA VARA. Jag får väl se hur mycket jag kommer kunna vara med nu framöver. Det beror ju helt på hur förlossningen går och vad vi får för en bebis. Efter ungdomsrådet veckohandlade vi som vanligt och då tilltog verkligen förvärkarna. Var riktigt jobbigt i bilen hem sen. Så det var väldigt skönt att vakna upp idag och veta att jag inte behövde jobba. Nu är det dags att sova! 


Kommentarer
Smulfrun

Hej! Mina föräldrar var på gudstjänsten också, tyckte det var riktigt bra och kul med så mycket folk! Bad dom hålla utkik efter dig och din mage men dom missade dig. ;) kram!

Svar: Hej! Ja jag tänkte på dem också att de säkert var där men såg dem inte heller. Kram!
Emelie Ceder

2014-01-21 @ 09:07:30
URL: http://smulfrun.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emelie Ceder

Bloggen mitt i vardagen; Om en mamma till en 2-åring med två ringar på fingret, som arbetar med HR och som aldrig tröttnar på att umgås med folk.

RSS 2.0